Poet of Fall

Case of the Missing Brush

Posted in Uncategorized by vien88 on January 17, 2009

Laundry Stail Klasik

Laundry Stail Klasik

Ini adalah kali kedua aku kehilangan berus basuh baju. D:< Tapi yang confirmnye… kali ni aku bukan pencuri… Unless I misplaced it somewhere…I’m pretty sure it’s NOT in someone else’s beg nor mine.

Kali pertama masa khir minggu lepas…tengok2 dah takde dah berus. Cari kat toilet, takde. Kat bilik pun takde. Tah camane la aku basuh pantsu… >///>  So aku beli berus dekat kedai runcit kolej, stok tinggal 3 biji je. Nasib baik ada lagi.

Yang baru ni pun, pagi tadi aku nak basuh seluar, tengok2 dah takde. WAIII?? Cari kat toilet, enggak adaaaa.. Pelik…selalunye kalo kita tinggal pinggan mangkuk takde pun orang curi, tapi berus pulak nak diambilnya. Apalah nilai berus tu (selain bertugas untuk basuh baju)…kalau SUDU boleh terima lagi la.

Oleh sebab nak kena basuh seluar jugak, aku er.. ‘pinjam’ berus orang aku jumpa kat baldi luar tu sekejap. Soriiii tak tanye…tapi ko takde kat situ, aku pinjam sekejap. >_<  Dah letak balik kat tempat asal. Jangan orang cilok lagi sudeh.

Kalo aku tertinggal kat toilet pun mesti ada letak kat mana2. Kat luar ke, atas border cubicle ke…kat sinki pun ok gak. Ni hilang terus. Ada orang dengki aku kah…tapi mana tau berus tu sape punye…unless dia ambil dari luar bilik aku.

Anyway…lepas ni…rasa malas nak beli berus lagi dah. Nanti hilang balik. Dah ler aku ni cuai…pelupa. Mana Los & Faun nak carikan weh…? Nampaknye aku kena basuh baju stail klasik seperti di atas… D: Atau…kena pinjam berus orang sekejap just for pantsu >///>  baju laen leh basuh mesin!

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. kazu said, on January 17, 2009 at 4:36 am

    biar betik >_< aku tak rasa orang dengki.. maybe mereka nak pinjam brush lepas tu pulang balik brush tu, tuan punya takda..

    VN tak bawak bakul/besen/baldi sendiri semasa nak basuh kain?

  2. vien88 said, on January 17, 2009 at 4:40 am

    mmg aku bawak baldi sendiri… tapi kdg2 aku tertinggal brush…or else aku letak balik dlm baldi. arghrghr this is too weird…aku tanye makcik cleaner pun dia tak jumpe…

  3. tiram tiram said, on January 17, 2009 at 5:05 am

    vien, nti aku cek dalam beg aku ade ke tak!

  4. kazu said, on January 17, 2009 at 10:25 am

    heran jugak ye..maybe orang yang terambil takut dengan u X3

    *I’m sure we did chat of something at YM lol*


Leave a Reply

